Sidste træning i år

Nu på mandag (d. 21/12), har Volley VUF sidste træning i det nye år. Det har været en dejlig 2015 og vi glæder os meget til 2016.

Vi håber at byde en masse nye medlemmer velkommen til klubben og at indlede 2016 med god træning og vundet stævner.

Tak for i år, vi ses i det næste.

Hilsen,

Volley VUF

Hvordan er det gået i holdets 2 stævner her til efteråret?

Som i måske ved, var Volley VUF til 2 stævner i efteråret. Det første stævne var arrangeret af SVBK i sundby hallerne. Samlede spillede vi 4 kampe. De første 2 vandt vi efter nogle hårde set og desværre tabte vi de sidste 2. Det var en lang og hård dag, men holdet var meget tilfredse ved slutning af stævnet.

Næste stævne var i Solrød. Det var en lidt langsom dag og det virkede som om spillerne ikke var helt oppe i gear som til SVBK stævnet. 2 kampe blev det til, hvor vi vandt det første og tabte desværre det andet. En skuffende dag, men holdet var stadig tilfreds.

Der er nu ikke flere stævner i 2015, så vi glæder os til at fortælle jer alt om dem vi skal deltage i, i det nye år!

Hilsen,

Volley Vuf